​http://files.tinypic.pl/i/00517/jj25odqf1b43.jpg

niedziela, 24 listopada 2013

Sesja Donaty

Witajcie, poprawiłam wygląd bloga i dodałam po lewej stronie tabelkę z osiągnięciami oraz linki, w których znajdziecie miedzy innymi referencję z maxmodels, mój profil na goldenline czy też fan page na facebooku, serdecznie zapraszam do przejrzenia:) Oraz na sesję okolicznościowe lub jakich potrzebujecie. Dodaję sesję jesienną Donaty.

Modelka: Donata B.
Wizaż i Stylizacja: Magdalena Florek Tutaj link do jej profilu
Fotograf & Retuszer: Ja Mój fanpage 




















3 komentarze:

  1. Piękna kobieta I cudowne zdjęcia! Marto, pamiętam Twoje pierwsze, publikowane sesje z modelkami na Digarcie. Zrobiłaś wielki postęp!!! A myślę, że w przyszłości będzie jeszcze lepiej :-)
    Bartek - agabarka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie dziękuje Bartku :)) !

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniale urzekające zdjęcia i profesjonalne ujęcia ... przepiękna modelka i wybrane jesienne tło ! gratuluje i podziwiam ..! serdecznie pozdrawiam - Chris Z. + Sissi

    OdpowiedzUsuń